BUJ

Kā izsekot savu pasūtījumu?

Pēc pasūtījuma nosūtīšanas saņemsiet e-pastu ar Omniva sūtījuma izsekošanas informāciju.

Ievadot izsekošanas numuru šeit: https://www.omniva.lv/sutijumu-izsekosana/ , varēsiet ērti sekot līdzi savam pasūtījumam.

Es varu atcelt vai mainīt savu pasūtījumu?

Mēs saprotam, ka apstākļi var mainīties, taču mūsu apņemšanās nodrošināt ātru pasūtījumu apstrādi nozīmē, ka tiklīdz saņemam pasūtījumu, mēs sākam tā sagatavošanu nosūtīšanai. Tāpēc lūdzam klientus rūpīgi pārbaudīt savu pasūtījumu pirms maksājuma veikšanas.

Ja Jums ir kādi jautājumi vai neskaidrības par pasūtījumu, droši sazinieties ar mūsu klientu atbalsta komandu - mēs vienmēr palīdzēsim.

Ja prece(-es) tomēr neatbilst jūsu vēlmēm, tās vienmēr var atgriezt 14 dienu laikā.

Kā veikt preces atgriešanu?

Jūs varat atteikties no iegādātajām precēm 14 dienu laikā, nosūtot tās atpakaļ. Precēm jābūt nelietotām un nesabojātām, un atpakaļsūtīšanas izmaksas sedz klients.

Pēc preču saņemšanas nauda tiek atmaksāta 3 darba dienu laikā (atsevišķos gadījumos starpbanku pārskaitījumi var ilgt līdz 30 dienām). Vairāk informācijas šeit.

Kur man jāievada atlaides kods?

Lai izmantotu atlaidi vai dāvanu karti, ievadiet kodu tam paredzētajā laukā pasūtījuma noformēšanas laikā (checkout).